Lacoste istorija


Lacoste istorija

Rene Lacoste buvo lieknas paauglys, kuris nesigyrė geriausia sveikata ir fizine būkle. Jo tėvas, pasiturintis automobilių gamintojas, liepė sūnui sportuoti. Jaunuolis ryžosi tenisui ir būdamas 15 metų pirmą kartą pasirodė kortuose. Intensyvios treniruotės atnešdavo didelius sporto pasiekimus, kas žadėjo puikią karjerą. Tačiau niekas nesitikėjo, kad Rene ne tik išgarsės kaip puikus tenisininkas, bet ir taps prabangios aprangos įmonės savininku.



Atsitiktinis laimėjimas

1926 metais vykusio US Open turnyro metu Rene kortuose pasirodė vilkėdamas baltus trumparankovius marškinėlius. Tai buvo jo sukurti polo marškinėliai, pagaminti iš prancūziškos medvilnės (petit pique). Rene šį projektą realizavo dėl patogumo, kadangi tų laikų tenisininkų drabužiai skyrėsi nuo šiuolaikinių; sportininkai rungtyniavo mūvėdami kelnes ir vilkėdami ilgarankovius marškinėlius, kurie nebuvo laidūs orui. Nauja žaidėjo apranga sukėlė nemažai kontroversijų, tačiau daugeliui gerbėjų toks stilius patiko.

Peržiūra: Lacoste ZianeLacosteLacoste MoterimsLacoste Vyrams
 

Pirmi Rene Lacoste marškinėliai

Pirmi polo marškinėliai buvo balti ir trumpesni nei tie, kuriuos šiais laikais vilki tenisininkai. Juos pagamino iš petit pique medvilnės, kuri išsiskyrė ypatingu minkštumu, tamprumu ir oro laidumu. Be to, ji puikiai sugėrė drėgmę ir jos nereikėjo lyginti.

Didžiosios gamybos pradžia

Šiek tiek po to, kai Rene pasirodė visam pasauliui vilkėdamas savo „išradimą“, jį aplankė draugas, Andre Giller, kuris tuo metu buvo vienos didžiausių Prancūzijos aprangą gaminančių įmonių savininkas. Būtent tada oficialiai gimė idėja masiškai gaminti prancūzų tenisininko sukurtus marškinėlius. Gillerio verslininko patirtis leido atidaryti Lacoste marškinėlių fabriką dar 1933 metais. Įmonė iš pradžių vadinosi La Chemise Lacoste SA. Tik 80-aisiais buvo nuspręsta pavadinimą sutrumpinti ir palikti trumpą ir suprantamą Lacoste.

Ne tik tenisininkų marškinėliai

Verta prisiminti, kas Lacoste nuo pat pradžių gamino ne tik polo marškinėlius. Pirmame kataloge galima buvo rasti taip pat buriuotojams ir golfo žaidėjams skirtus drabužius.


Rene turėjo ypatingus jausmus golfo atžvilgiu, kadangi nuo 1929 metų buvo vedęs Simone Thion la Chaume, kuri du kartus laimėjo Didžiosios Britanijos ir tryliką kartų Prancūzijo čempionatą.


Nuo krepšio su aligatoriumi iki logotipo su krokodilu

1927 metais Rene Lacoste Amerikos medijų buvo pavadintas „Aligatoriumi“. Žurnalistai sugalvojo tokią pravardę, kadangi sportininkas visada su savimi turėjo iš aligatoriaus odos pagamintą krepšį. Naujas pseudonimas patiko Lacoste gerbėjams ir pačiam tenisininkui, nes jis puikiai atspindėjo jo ryžtingumą ir atkaklumą kortuose.

Šį apibrėžimą Rene nusprendė išnaudoti savo prekės ženklo vizualizacijoje. Jis paprašė draugo, Roberto Georgo, kad tas sukurtų logotipą su krokodilu, kas lėmė, jog šis žalias roplys iki šiol puikuojasi ant visų Lacoste produktų ir tapo pirma aprangos rinkos istorijoje drabužių išorėje pasirodžiusia etikėte.

Pakilimai ir nesėkmės

Lacoste įmonė plėtėsi, o asortimentą nuolat pildė nauji produktai. Vyriausias Rene sūnus, Bernardas, 1963 metais tapo šefu ir nusprendė sukurti drabužių kolekciją, skirtą jaunesniems žmonėms, vertinantiems elegancijos ir laisvo stiliaus derinį. Lacoste įdarbino daugybę garsių dizainerių, o gamintojo drabužiai pasiekdavo vis didesnį butikų skaičių. Netrukus be aprangos taip pat pradėta gaminti žaliu krokodilu pažymėtus aksesuarus bei kosmetiką. 50-aisiais įmonė žengė į Amerikos rinką, kas atnešdavo daugybę naudos.

Tačiau 1969 metais buvo priimtas sprendimas, kuris galėjo pekenkti gamintojo likimui. Lacoste apjungė su įmone Izod, o pagrindinių produktų, tai yra polo marškinėlių kaina stipriai sumažėjo. Tai turėjo padėti pasiekti paprastą amerikietį. Iš tikrųjų Lacoste drabužiai prarado savo elitinį išskirtinumą, kas lėmė, jog pramogų pasaulio žvaigždės ir sportininkai nenorėjo su jais turėti nieko bendro. Tik 2002 metais Robertui Siegeliui gavus generalinio direktoriaus pareigas įmonei pavyko grįžti į aprangos verslo aukštumas.

Sėkmė, kuri tęsiasi

Šiuo metu Lacoste asortimentą sudaro platus įvairių produktų, tokių kaip apranga, odinė galanterija, laikrodžiai ar kvepalai, pasirinkimas.

O 25 prieinamos kažkada baltų polo marškinėlių spalvinės versijos džiaugiasi milžinišku populiarumu visame pasaulyje.

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Sutinku
×
[script]$(document).ready(function() { /* MP - Bug ENPSUP-12079 */ $('#js-header').mouseenter(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '0'); }); $('#js-header').mouseleave(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '100'); });});$(document).ready(function() { $('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_loyaltyClubJoin').change(function(){if($(this).is(':checked')) {$('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_consentForm_consent_1704_0').attr('required', '');} else {$('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_consentForm_consent_1704_0').removeAttr('required');}});});[/script]