Lacoste – sportinė elegancija
Mažas, žalias aligatorius ant marškinėlių, batų ar kepurių tai ženklas, išskiriantis visame pasaulyje pripažintą gamintoją. Prancūzų įmonė LACOSTE nuo seno asocijuojasi su visa įvairių sportinių ar kasdienių drabužių palete. Žalias logotipas yra vienas geriausiai atpažįstamų prekių ženklų pasaulyje. 1933 metais prancūzų tenisininkas Rene Lacoste ir Andre Gillier įkūrė įmonę, kurios logotipas turi dvi atsiradimo versijas. Pagal vieną iš jų, Rene kortuose kovojo aršiai kaip aligatorius, todėl gavo tokią pravardę. Yra ir kita plėšraus krokodilo, atstovaujančio Lacoste įmonę, atsiradimo versija. Tenisininkas turėjo aligatoriaus odos krepšį, todėl žiniasklaidos buvo pavadintas šio gyvūno vardu. Krepšį jis gavo laimėjęs lažybas su Pasaulio Taurės komandos kapitonu.
Lacoste prekinio ženklo istorija
Kai bebūtų, pravardė Rene patiko ir jis noriai ją priėmė, sukurdamas įmonės logotipą. Krokodilo atvaizdas iš pradžių buvo pieštas, vėliau siuvinėtas. 80-ais Lacoste asocijavosi su sportine mada – pastelinės siaurų kelnių ir marškinėlių spalvos puikiai atitiko tų laikų mados tendencijas. Praėjus dešimtmečiui laisvalaikio-sportinis stilius idealiai įsiliejo į kiek kičinę tų laikų drabužių rinkoje vyravusią madą. Lacoste bateliai ir kedai įsiliejo į mados tendencijas. Turkiški margi megztiniai nelabai skyrėsi nuo tų laikų firminių Lacoste prekių.
Lacoste dabar
Šiuo metu pastebimas prancūzų įmonės atgimimas – spalvos ir formos yra vis pataisomos atsižvelgiant į vyraujančias mados tendencijas. Įmonės logotipas asocijuojasi kaip su aukšta prekių kokybe ir tvarumu, taip ir su jėga, stiprybe. Šimtai žmonių visame pasaulyje dirba tam, kad įmonė sietųsi su dideliu patogumu ir komfortu. Aukšta medžiagų kokybė garantuoja aprangos ilgaamžiškumą. Beje, Lacoste taip pat siūlo prabangius kvepalus bei laikrodžius ar kasdienę ir sportinę avalynę.