NEW ERA ISTORIJA

New Era

Žinios ir patirtis perduodamos iš kartos į kartą — būtent tokiu pagrindu New Era įtvirtino stiprią poziciją, kuri užtikrino jai popkultūros statusą ir oficialias „Major League Baseball“ bei „National Football League“ licencijas.

Dėl apgalvotos ir nuoseklios strategijos, prekės ženklas dešimtmečiais kuria darbo santykius su didžiausiais sporto, muzikos ir meno pasaulio žvaigždėmis, o taip pat su kiekvienu streetwear‘o gerbėju.

Nuolatinis noras tobulėti, pagarba savo klientams ir originalios bei aukščiausios kokybės prekės lėmė, jog šiandien New Era yra ne tik atpažįstamas, bet ir visame pasaulyje vertinamas gamintojas. Jo istorija prasideda labai anksti, jau net nuo 1920 metų.
Kaip šeimos verslas peraugo į tokį gigantą?

20-tieji, 30-tieji

20-tieji

Viskas prasidėjo nuo Erhardt‘o Koch‘o — vokiečių emigranto sūnaus, kuris nuo jaunų dienų mokėsi galvos apdangalų siuvimo technikų. Jo sugebėjimai buvo įspūdingi — jau kaip aštuoniolikmetis vaikinas buvo įvaldęs keletą gamybos metodų! Tačiau Koch‘as turėjo dar didesnes ambicijas — nenorėjo tiesiog būti dar vienu žinomos įmonės darbuotoju.
Jis svajojo įkurti savo verslą, kuris, be kita ko, tampu svarbiu žaidėju rinkoje. Rimtai nusiteikęs ir užtikrintas savo sėkme, 1920 metais jis pasiskolino iš savo tetos 500 dolerių ir Genesse gatvėje Bufalo mieste, Niujorko valstijoje, atidarė „New Era Cap Company“. Būtent taip gimė legenda!

30-tieji

Trečio dešimtmečio pradžioje Koch‘as priėmė sprendimą, kuris laikui bėgant nuvedė jo verslą į pačią sėkmės viršūnę. Pasinaudodamas išaugusiu amerikiečių susižavėjimu beisbolu, nusprendė pradėti sportinių kepurių gamybą. Pirmoji profesionali kepuraitė su New Era logotipu pasirodė 1934 metais, o ji buvo sukurta komandos „Cleveland Indians“ sportininkams.
Nuo to laiko profesionalios beisbolo komandos yra vienos iš svarbiausių prekės ženklo klientų — panašiai kaip šio sporto entuziastai iš vidurinių mokyklų ar universitetų.

40-tieji, 50-tieji

40-tieji

II Pasaulinis karas sukėlė tam tikrų gamybos apribojimų, tačiau visiškai veiklos nesustabdė. Ketvirto dešimtmečio pabaigoje pasirodė pirmosios kepurės su dydžio reguliavimo galimybe. Ir nors įmonės įkūrėjas abejojo dėl jų populiarumo, nes atrodė ne taip puikiai, kaip priglundantys modeliai, netrukus milžiniški užsakymų skaičiai jį visiškai šiuo sprendimu įtikino.

50-tieji

Erhardt‘as Koch‘as mirė 1954 metais, tačiau įmonės vairą sėkmingai perėmė jo sūnus Harold‘as, kurios vizionieriškos koncepcijos dar labiau sustiprino šeimos verslą. Viena iš pirmųjų naujojo vadovo idėjų buvo į kepurės vidų įsiūti medvilnės juostelę, kuri sugertų prakaitą ir užtikrintų tai, kad kepurė nenuslystų nuo galvos. Tuo metu toks sprendimas buvo maža revoliucija, nors šiandien yra tapęs standartu, plačiai taikomu visuose modeliuose. Tais pačiais metais Harold‘as nusprendė atnaujinti visų savo prekės ženklo prekių išvaizdą ir pritaikyti jas prie to meto tendencijų. Tokiu būdu buvo išleistas modelis 59 FIFTY, kuris po kelių dešimtmečių tapo kultiniu streetwear‘o gerbėjų pasirinkimu.

6 ir 7 dešimtmetis, 80-tieji

6 ir 7 dešimtmetis

Ateinantys metai pažymėti nuolatine gamintojo ekspansija bei stabiliu augimu. Vis daugiau asmenų ir institucijų atkreipė dėmesį į šio galvos apdangalo iš New Era aukštą kokybę. 1969 metais kepurės iš Koch‘o fabriko tapo specialistų iš „USS Hornet“ laivo uniformos dalimi, dalyvaujančių pirmoje amerikiečių nusileidimo Mėnulyje misijoje — Apollo 11. Tokiu būdu prekės ženklas, kurį sukūrė svajonės ir aistra, tapo vieno iš svarbiausių istorijos įvykių dalyviu! Norint prisiminti Erhardt‘ą Koch‘ą ir jo viziją, iki 1974 metų New Era kepurės tapo oficialiu galvos apdangalu 20 iš 24 profesionalių beisbolo komandų JAV.

80-tieji

Dar vienas nuolatinio augimo ir prekės ženklo vystymosi dešimtmetis. Verslo vairą perėmė Harold‘o sūnus — David‘as Koch‘as, kuris energingai užsiėmė tolesniu šeimos verslo plėtojimu. New Era kepures nešiojo jau ne tik prestižinių sporto lygų profesionalai, bet ir beisbolo entuziastai mokyklose, o taip pat neprofesionalūs teniso bei golfo žaidėjai. Gamintojas, ieškodamas naujų iššūkių, 1986 metais nusprendė pagaminti „Diamond pro 5950 cap” iš „Major League Baseball“ kolekcijos, kurioje pasirodė modelis 59FIFTY. Beisbolo gerbėjai taip pat entuziastingai priėmė prestižinį galvos apdangalą, dėl to mada New Era kepurėms išsiplėtė per visą šalį.

90-tieji, Nuo 2000-ųjų

90-tieji

Paskutinis XX amžiaus dešimtmetis buvo gausus įvykių, kurie galutinai suformavo ir įtvirtino gamintojo pozicijas rinkoje. 1993 metais, po 59 metų nuo pirmosios profesionalios „Cleveland Indians“ beisbolo kepuraitės pasirodymo, New Era gavo išskirtinę licenciją „Major League Baseball“. Kodėl tai svarbu? Šis pripažinimas lėmė, jog prekės ženklas tapo visų profesionalių sportininkų oficialiu galvos apdangalų platintoju. Siekdami atliepti augančius klientų poreikius, buvo nuspręsta atidaryti prekių platinimo centrą Hamburge. Šie metai atnešė pokyčius taip pat įmonės valdyboje. Toliau šeimos verslą perėmė David‘o sūnus Chris‘as.
Įvykis, kuris užtikrino New Era urban stiliaus ikonos poziciją, tapo režisieriaus Spike‘o Lee prašymas specialiai jam sukurti raudonos spalvos kepuraitę su „NY Yankees“ logotipu. Tai davė pradžią naujai miesto mados tendencijai ir lėmė ilgametį bendradarbiavimą tarp režisieriaus bei prekės ženklo.

Nuo 2000-ųjų

Į naują tūkstantmetį New Era žengė su milžiniškomis ambicijomis ir planais — o vienas iš jų buvo prekių platinimas už JAV ribų. Pirmasis prekės ženklo filialas buvo atidarytas dvejais metais anksčiau Kanadoje, bet tuo viskas negalėjo baigtis — susidomėjimas produkcija buvo per didelis! Nuo 2002-ųjų metų labai greitai duris pradėjo atverti vis nauji filialai Europoje, Japonijoje bei Australijoje.
Tačiau tai nebuvo vienintelė New Era ambicija — vienas iš sau iškeltų tikslų buvo pasaulio keitimas į gerą. Būtent todėl 2010 metais prekės ženklas pradėjo naują, inovatyvią strategiją, pavadinimu „Fly your own flag”, kuri remia individualumą ir originalumą kiekvieno, kuris užsideda žymiąsias kepuraites. Prekės ženklas remia taip pat kūrybiškumą ir saviraiškos laisvę. Be tradicinių kolekcijų, su tam tikrų sportinių klubų simbolika, kiekvienas gali suprojektuoti unikalią kepurę arba išsirinkti kai ką iš kolekcijų FUN bei Lifestyle. Už tai streetwear‘as pamilo šį prekės ženklą!

×
[script]$(document).ready(function() { /* MP - Bug ENPSUP-12079 */ $('#js-header').mouseenter(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '0'); }); $('#js-header').mouseleave(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '100'); });});$(document).ready(function() { $('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_loyaltyClubJoin').change(function(){if($(this).is(':checked')) {$('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_consentForm_consent_1704_0').attr('required', '');} else {$('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_consentForm_consent_1704_0').removeAttr('required');}});});[/script]