(1)
(1)
pasirinkite filtrus
Peržiuri: Reebok Classic Leather Legacy kedai ✔️
Turimi šių kedų modeliai: 1
Apie tai, kad verta įkvėpimo ieškoti puikiuose sprendimuose, kurie anksčiau sukėlė tikrą revoliuciją avalynės rinkoje puikiai žino britų prekės ženklas Reebok, kuris viename iš savo naujausių projektų nusprendė prikelti antram gyvenimui klasikinį modelį iš 70-ųjų, iš laiko, kai gatvėse karaliavo plačios klešnės, pasaulis šoko disko ritmu. Kalba žinome apie projektus, kurie šturmu užėmė (ir vis dar užkariauja) viso pasaulio sneakerhead‘ų širdis, arba kedai Reebok Classic Leather Legacy, kurie kiekvienoje savo versijoje žavi puikiu dizainu. Jau nuo pirmo žvilgsnio pastebėsi, kad kedai semiasi dizaino idėjų iš archyvinių Reebok modelių, ypač Aztrek bei vieno iš žymiausių šio prekės ženklo pasiūlymų, kas, žinoma, yra Classic Leather. Oldskūlinis stilius, dantytas 3D vidaus padas bei net 14 (!!) pasiekiamų spalvinių versijų lemia, kad šie kedai šiuo metu yra vieni iš įdomiausių rinkoje pasiekiamų modelių. Batų aulas yra pagamintas iš šiuolaikinės ir patvarios medžiagos Rip-stop (nailono medžiagos, sustiprintos papildomu, tvirtesniu pluoštu) bei minkštos zomšos elementų, pritaikytų kulne ir priekyje. Visumą puošia detalės iš patvarios natūralios odos, atkartojančios visame pasaulyje atpažįstamą prekės ženklo logotipą, kontrastuojančiuose spalvose, kurios papildomai suteikia batams sportinio miesto stiliaus. Vaikščiojimo komfortą suteikia pamušalas iš malonios lietimui tekstilinės medžiagos bei kiek didesnis vidpadis, pagamintas iš smūgius slopinančių EVA putų. Padą vainikuoja kiekvienoje dangoje pasiteisinantis, kibus guminis protektorius.
Tačiau tai nėra visos šių batų išskirtinumą pabrėžiančios savybės – be originalaus dizaino (tik pažiūrėk į Sizeer pasiekimą versiją žydroje spalvoje – vau!) jie išskiria taip pat nekasdiene reklaminės kampanijos forma. Dėl užklupusios pandemijos, britų prekės ženklas susirūpinęs naujųjų menininkų trūkumu tokiu sudėtingu laikotarpiu, nusprendė pakviesti keletą naujos kartos kūrėjų pristatyti savo istoriją per būtent Classic Leather Legacy kedus. Akcijos metu buvo sukurtos fotografijos, 3D grafikos, filmai ir net paklodės, su kuriomis jaunieji menininkai pristatė savo kūrybą susietą su šiuo kedų modeliu bei Reebok kampanijos motto: „Kiekvieną dieną rašai savo istoriją – savo aistra, kūrybiškumu ir veiksmais. Kuri kelius, nurodai naujas kryptis, peržengi ribas. Tai Tavo unikali, išskirtinė istorija. #WriteYourLegacy”. Tarp kitko, bendradarbiavimui buvo pakviesta meno vadovė ir grafikos dizainerė iš Londono – Chloe Karayiannis, kinų fotografas ir tinklaraštininkas - Enkako, fotografas ir režisierius tiesiai iš „The Big Apple“ – Mylesas‘as Loftin‘as ir dizainerį Somnath‘as Bhatt‘as iš Indijos. Ir privalome pripažinti, kad kiekvienas projektas, kuriame reklamuojamas naujausias Reebok „kūdikis“, atrodo labai įspūdingai.
O ar Tu esi pasiruošęs/pasiruošusi pristatyti pasauliui savo istoriją? Įšok į naujausius Reebok ir įsitikink kaip atrodo dizainas, patogumas bei kūrybiški kedai moterims ir vyrams, kurių negali pritrūkti Tavo spintoje šį sezoną.